Ber om ursäkt...

Och utlovar skärpning i framtiden! Nu beordrar jag min hjärna att komma in i blogg-mode och härmed är bloggtorkan över=) Jag har ingen ursäkt till uppehållet utan skyller på ren lathet och semester som lyckades hålla i sig i hela 8 dagar.

Turkiet var förövrigt helt underbart och VARMT! Vi hade runt 35 grader i luften och 28 i vattnet varje dag... Jag älskade varenda minut av det och fick verkligen vila upp mig ordentligt. Att flyga däremot är en upplevelse som jag däremot kan vara utan. Dels den oro den skapar i ock med alla regler och kontroller hit och dit, och dels själva flygningen-.-' Har aldrig haft en sån huvudvärk i hela mitt liv som jag hade efter vi landat i Turkiet.
 
Väl i Turkiet fick vi reda på att nationalspråket på vårat hotel var tyska vilket varken jag eller D var beredda på. Nästan ingen personal kunde engelska och man fick göra sig förståd via stora gester och övertydlig bokstavering.
Att säga "I would like to have one bear please" resulterade i att man fick en cola light... Där har ni nivån liksom-.-' haha!

Side som staden heter som vi bodde i var en väldigt mysig hamnstad med förvånansvärt mycket sevärdigheter för att vara ett turisthak.


Denna bild på apollontemplet får avsluta min Turkiet rapportering=)

Nu ska jag återgå till latsidan men lovar att återkomma igen inom kort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0