I will miss you my friend!

Karolina (den förädaren) åker till London på tisdag bara sådär... Det innebär att hon lämnar mid alldeles ensam här i stora läskiga Ulricehamn! Jag kommer att sakna henne tills hjärtat brister. Så Karolina; LOVA att komma hem och hälsa på ofta! Annars kommer jag och kidnappar hem dig innan julen kommer.


Vi är alltid snyggast... (bara så att alla vet;)

Annars händer det inte mycket, förutom att skolan börjar på tisdag. Jag tänkte fira min sista lediga dag genom att baka lite. Inte för att min överfulla frys kommer att klara av belastningen men det struntar jag i! Jag behöver alla ledig tid jag kan få av tidigare studenter att döma... De varnar för att tredje terminen är den jobbigaste och dyraste! Det var något jag verkligen fick erfara i veckan då jag köpte 4 kursböcker för 2500 kr, INTE ok!

Ha det bra tills vi hörs igen=)



Kommentarer
Postat av: mimmi

du är dålig på att uppdatera kusin vitamin! skriv meeer!!

2010-09-02 @ 09:11:21
Postat av: Karolina (rigmor)

Johanna din gullunge!! Saknar dig redan jättemycket! Sitter i vår lägemhet(!) nu, börjar ev. jobba imorgon, då kan jag boka flyg hem direkt! Skype är på g oxå. ÄÄLSKAR DIG, bästisen min!

2010-09-05 @ 10:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0