Kalasbra!

Japp. Idag har det varit storkalas=) Jag fyller 20, pappa fyller 50 och bror fyller 18. Detta firades stort med släkt och vänner i fiskestugan här i stan. Jag som älskar kalas av hela mitt hjärta njöt hela dagen. Nu när kalaset är över är jag både mör i benen och trött i huvudet så ikväll blir det inte många knop...


Detta är presentbordet=) Massa fina grejer gömde sig i paketen, TACK ALLA!


Dessa var lite av en favorit! Detta är alltså två cupcakes som min kusins vän gjort. Heeelt bedårande=)

Måste också påpeka att jag fick sol idag som jag hade önskat och det fanns inget på hela dagen som kunde gått bättre!

Idag är det också exakt en vecka kvar till jag och D åker till Turkiet! Längtar som en galning och kan knappt bärga mig. Då ska jag vila upp mig ordentligt innan monsterterminen börjar den 31e augusti.

Hoppas att alla haft en jättebra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0