Eclipse!

Nu sitter jag nyduschad i värmen och kollar på en annan del av köping:)
Har precis varit ute och sprungit, det var riktigt skönt faktiskt även fast jag inte har någon vidare kondition. Jag vill jättegärna vara ute och springa oftare men det är ju så mycket skönare att sitta hemma i soffan, men nu ska det bli ändring på detta! Jag ska verkligen försöka röra på mig en halvtimme varje dag.

Helgen har varit helt underbar med fantastiskt väder! Först cyklade vi ut till Vegby och var där över natt från fredag till lördag. Vi badade och spelade kubb, jag vann faktiskt 1 match tillsammans med Amanda=)
idag har jag och D varit på kalas hemma hos pappa och nu har jag ÄNTLIGEN fått en cykel! Det är väldigt bra att fylla 20 ibland, så nu ska jag bege mig ut med cykeln och hoppas på att konditionen kan förbätras även den vägen.

Eclipse kommer även att visas här i storstan. Därför har jag tänkt att dra med mig Anna och Karolina på bio för att se den. Har hört att den ska vara bra så förväntningarna är på topp!:D Robert Pattinson gör ju inte ont att titta på precis...



Hoppas att den stämmer överens med boken bara... annars gör det nog lite ont i hjärtat.




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag var och kollade på Eclipse idag, den var riktigt bra :)

2010-07-04 @ 23:44:19
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0