Nu är det rättvist=)


Bilden togs förra helgen när jag och D cyklade till Vegby:)

Jobbet går bra, vädret är underbart och jag är 4 pocketböcker rikare:) Livet kan nästan inte bli bättre;)
Idag har jag haft min enda lediga dag denna veckan och därav den dåliga uppdateringen.

Igår var jag, Anna och Karolina och kollade på Eclipse på bio. Den var helt sjukt mega bra och jag vill se den igen... Lätt den bästa av Twilight-filmerna och nu är jag helt såld på dem på riktigt:)
Innan bion var jag en god värdinna och bjöd mina vänner på kålpudding (Karolinas val). God mat och trevligt sällskap, kvällen var helt enkelt på topp!

Idag var jag och fikade hos mamma. Hon ska åka till Italien med Peter i morgon så vi var tvugna att träffas innan de åker. Deras frys hade gått sönder så när jag åkte där ifrån var jag en hel matkasse med mat rikare som annars skulle gått till spillo. Ibland så lönar det sig minsann att åka till mamma<3
 
Nu till helgen blir det jobb igen så det blir lugnt med andra ord.
Hoppas ni alla har det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0