Underbara vardag

När man har ett sommarjobb finns alltid risken att man jobbar som mest då det är finast väder. Detta är något som jag ständigt har råkat ut för denna sommar. Istället för att vara bitter kan jag skratta hela vägen till banken när lönen kommer när alla andra som har sommarbruna ben Det är som jag alltid sagt: hellre vara vit och rik än snyggt pepparkaks-brun och fattig.... eller något i den stilen!

Som sagt har min tillvaro mest bestått av jobb, jobb och åter jobb. Men man lär av sina misstag, så nästa år ska jag ha minst 3 veckors sommarlov! Hur jag ska lyckas pricka in dessa veckor på soliga dagar återstår att se=)

Snart stundar min och Dennis resa till Turkiet och då jäklar ska jag sola järnet! Spf 30 är det enda som gäller då.


Min otroligt snygga arbets-outfit


Så här brukar jag roa mig på mina lediga kvällar...


Jag har också upptäkt att "blondinbella"- looken inte är något för mig!



Kommentarer
Postat av: josefine

Fjärde inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA ute i bloggen nu! Skriv gärna en kommentar om vad du tycker :) kram!

2010-08-02 @ 19:47:44
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0