London<3

FÖRLÅT ännu en gång för att jag inte skrivit på lääänge... först var jag ju som bekant i London, sedan kände jag inte alls för att blogga, efter det kände jag mig dum över att jag inte bloggade och kunde inte med att blogga bara för att jag varit borta för länge... Då kände jag mig självklart ännu dummare och den onda cirkeln var startad.
Så nu sitter jag här dummare än någonsin och försöker bortförklara mig så nu släpper vi detta ok?

London var helt fantastiskt underbart och jag saknade det i samma stund som jag landade på svensk mark. Jag saknar Karolina som TYVÄRR jobbade som en tok då jag var där, jag saknar att kunna gå runt på Londons gator och vara helt anonym och bara kolla i affärer, jag saknar att få använda min förvånadsvärt snygga engelska accent, och jag saknar LONDON!!!!! Som sagt, resan var underbar<3 För att slippa gå in på detalj av vad som hände så bjuder jag på lite bilder=)










För fler bilder: http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?aid=235675&id=626058041




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0