Right back on track!

Nu är helvetestentan gjord och tentaångesten har lagt sig någorlunda. Jag är ätit ohämmat med godis med olika anledningar att skylla på så nu är det bara att ta sig i kragen! Funderar definitivt på att ta ett godisuppehåll fram till jul bara för att jämna upp balansen lite=)

Tentan gick nog inte riktigt lika bra som jag hade velat men bara jag får ett poäng över godkänt så är jag blir jag så glad att jag kommer jula i två timmar... Vill verkligen inte göra omtenta men om jag nu får göra det är det bara att börja plugga till 1000 igen. Är inte supersugen på det dock.

Tog en helt underbar höstpromenad dagen innan tentan för att rensa tankarna lite. Jag tog som vanligt med mig kameran som jag alltid gör när det är typiskt "årstidsväder". Då hittade jag även en anledning att pröva min nya digitalkamera=) Är supernöjd med mitt köp, kunde inte blivit bättre!











Ha en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Laila

fina kort=)

2010-10-12 @ 21:23:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: vonskareng

hoppas tentan gick bra :) jg skulle aldrig överleva spec länge utan godis ;)

2010-10-12 @ 22:57:08
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0