Ser ett ljus i slutet av tunneln!

I går morses kände jag mig väldigt nere. Jag hade nojja över tentamensresultatet och jag kände mig allmänt deppig, började till och med fundera över vad jag skulle kunna tänka mig för yrken om jag nu inte klarar sjuksköterskeutbildningen. Visst det låter kanske lite överdrivet men jag hade en depp.
Igår eftermiddags vände det dock, jag fick reda på att jag hade klarat helvetes-tentan!!!! LYCKLIGARE Johanna fick man leta efter. Jag ringde sambon från jobbet och vi firade stort med kebab:D hehe... Nu känns det som om den värsta tentan är gjord och nu kan jag koncentera mig på nästa tenta! Känns väldigt skönt att slippa 3 stora tentor inom en veckas tid. Det enda som får krångla är väl läkemedelsräkningen, men det är bara för att jag vet att jag har hjälp hemifrån om det skulle krångla=)

Fick dock reda på idag i skolan att det bara är 27% eller 37% av alla i klassen som klarat tentan (det har nämligen varit lite olika bud här) vilket jag tycker är väldigt tråkigt eftersom glädjen är som bäst när man får dela den med andra.  

I helgen nu ska jag bara njuta av mitt luckorus (och plugga såklart, vad annars!?) ;)
Hoppas ni alla mår bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0