Besöksrekord!

Maffiga 22 personer har varit inne på min blogg på samma dag! Jisses vad roligt att folk tittar in hit=) Visst att 22 peroner inte är supermånga men det är mer än de 2-3 peroner som brukar vara här. Välkommen hit säger jag till alla nya läsare!

Denna helg har bestått av studier på kammaren med pannan i djupa veck. Att tala akademiskt är av största dydg då man studerar på högskola! (skämt åsido;))
Plugget har gått bra men otroligt mycket lånsammare än vad jag väntat mig. det är nästan så att man vill hyra någon liten snabb kines som sitter och skriver allt viktigt som man behöver veta till tentan så att man bara behöver läsa det istället för alla 7458 sidor i alla tjocka böcker.

Förutom plugg var jag och D i Vegby igår kväll och åt GOD mat, det var nästan så vi kunde slopa bilen och rulla hem på egen hand istället för Gudars vad vi åt! Förutom att äta så kollade vi på kort från Turkiet, måste erkänna att jag saknar det jobbiga varma vädret och den äckliga temperaturen i det sliskigt blå-gröna havet...-.-'

Är sjukt sugen på att åka till London btw.. så KAROLINA! om du läser detta så kommer jag jättegärna till er v.40 om det går bra=)

Ha det underbart för nu ska jag återgå till min kammare!




Kommentarer
Postat av: Elin

JOHANNA, om du kommer till London vill jag träffa dig med!!!!!!

2010-09-13 @ 00:09:23
URL: http://londonbyelin.se
Postat av: Karolina

22 pers är bara början, du är nästa Kissie! Börjar räkna dagarna tills du kommer nu!

Kramar

2010-09-14 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0