LONDON!!!

Den 7e oktober drar jag till västligare breddgrader... jag ska till London och hälsa på Karro och Johanna=) Jag längtar som en jagvetintevad! Oroar mig lite för mycket för allt bara men detta ska nog gå finfint. Om ni har något tips på hur man klarar sig bäst i London eller vad man absolut måste se när man är där; säg gärna till=) 


Denna bild gjorde mig inte direkt mindre nervös... hur i HELA fridens namn ska jag kunna hitta!?!?!?

Har egentligen inget mer att skriva om men jag kan meddela den spännande nyheten att vi ÄNTLIGEN fått en hall-lampa i detta hushåll idag. Den var efterlängtad kan jag meddela.
(största tecknet på att man inte har något som helst av värde att skriva om totalt meningslösa saker... därför säger jag hejdå för idag:))



Kommentarer
Postat av: Karolina

Äh, det är inte så svårt att hitta. Överlever du korsvägen i göteborg överlever du GARANTERAT London ;)

2010-09-19 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0