Phish food<3

Tröttare än tröttast kan få beskriva mitt tillstånd just nu... Skolan tär på mig (efter bara 3 dagar) och jag tror jag börjar få mig en släng av förkyldning. Men jag klagar inte! Jag ska vara glad över att jag har kommit in på sjuksköterske-utbildningen och förkyldning kan alla få... hehe;)

Nu såhär emellan medicinboken och kirurgiboken bestämde jag mig för att belöna mig lite, jag gick till frysen och lyckan var total! Jag hittade en halvt bortglömd Ben & Jerrys glass(L)... Så nu är jag fit for fight igen.

I helgen händer det fin-fina grejer. I morgon är det dags för körhelg med Occapella på Åsundsholm och då blir det Duke Ellington för hela slanten=) Sedan på lördagkväll blir det fest för Amanda och Jossä som fyller 20. Då bär det av till Harrys för att träffa roligt folk och för att ha lite kul:)

Ursäktar för den kassa uppdateringen men jag skyller på att latheten smyger sig på och på att skolan suger musten ur mig..

Bjuder på lite lovely sommarbilder som kompensation









Kommentarer
Postat av: kikki

då syns vi på lördag ;)

2010-09-02 @ 21:36:37
URL: http://kristina-gr.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0